0

Oj....nu kommer en bild

         
Tidigare har jag inte lagt ut bilder från mitt hem. Några bilder från mitt nya hem kommer jag nu att börja lägga ut på bloggen, men fortsätta vara (halv) anonym.
Så här ser det ut på min altan. Dom som bodde här tidigare har byggt en altan av lite spillvirke och färskt virke. Mina vita vikskärmar har följt med sen 1991 och på nått konstigt sätt har dom alltid haft en funktion i dom olika lägenheterna som jag bott i. I förra lägenheten använde jag en av dom att skärma av databordet från vardagsrummet, det blev som ett extra rum.
Här har jag ställt upp dom mot väggen. Det är inte dom snyggaste bräderna där och dom är spikade vågrätt. Faktiskt så har dom vita stolarna och det runda bordet ochså följt med sen 1991. Bekväma,stora och rejäla....samt...dom går banne mej aldrig sönder !!!! Det måste ha varit bra plast på den tiden.
Petuniorna. Jaaa, som skulle ha varit rosa/vita och runda. Nått blev fel, men rätt i alla fall. Väldigt kraftiga och stora blommor.
Vaxduken köpte jag igår på Åhlens - Björkblad. Fantasktiskt att vaxdukar har blivit inne. Enkelt att rengöra och snygga mönster på dom.
Ljuslyktan har jag ropat in på en auktion :-)

När jag inte jobbar har jag suttit där och fikat, ätit lunch, middag eller bara helt enkelt suttit och mått bra.

Kommentera här: