1

Skidsockar

                   image586

Man hinner sticka mycket medan man ser på skidor :-)  Nu tycker jag nästan det är "waist off time" att inte sticka medan man ser på tv.....osså hinner man inte stoppa så mycket i munnen som jag annars gjorde. Två flugor i en smäll!!!!! Rena bantingskuren - året runt....bordejaghållapåmedgi??....jooooo, ett tag till.
Igår åt jag upp en centerrulle och en fruxopåse. Det var inte bra för min "socker-rena" kropp. Jättekonstigt. Först for tanken att jag kanske höll på att få vinter-äckel-sjukan...men det gick över.. Kom på att det nog var godiset som jag kanske var ...*gulp* socker-allergisk mot.
Ska testa det igen nästa helg.....bara för att se om min teori stämmer :-)

Kommentarer:

1 Åsa Olofsson:

skriven

Alltså jag har nyss kastat båda mina "sova sockor" som var stickade då dom är håliga ihälarna. Vad tar du för ett par strumpor i storlek 39-40? Lunch i stan med kaffe??

Kommentera här: