3

Plan 1 - check

                         image584
Min stora plan för dagen är klar. Chokladen....med GI :-).... är köpt och nu väntar jag bara på att Let´s Dance ska börja.
Idag har jag dessutom kunnat änvända mej av mina undantag i nyårslöftet, till och med tre av dom:

"
   Jag kommer inte att promenera om:
- det tok-snöar och Piteåkommun kommer på att dom inte har råd att ploga nått mer under 2008
- det blir plusgrader och Piteåkommun kommer på att dom inte har råd att sanda nått mer under 2008
- det stormar "

Perftekt !
Jag har sett både alpina skidor och skidskytte på tv och stickat lite strumpor.
Perfekt! :-)

Kommentarer:

1 LenaL:

skriven

Mumsa på och ha det så gott!

2 Gela:

skriven

Hoppas du får en riktigt trevlig stund med din choklad. Tervlig helg!

3 Linda Gosing:

skriven

Vad härligt det låter´, men vad är GI-choklad???
Kram på dig och trevlig helg!

Kommentera här: