3

Nyårslöfte :-)

image570
nu är det dax att ....som vanligt...lägga om kosten. Lax och fullkornspasta och grönsaker. INGEN sås! Ska prova att äta 25% protein, 25% kolhydrater och 50% grönsaker.....och fuska lite lite grann....bara lite. När jag jobbar kväll blir det ju ingen riktig middag.

Laxen har jag sjudit i ca 10minuter. Broccolin, ärtor och majs är djupfrysta grönsker som får "vara med" dom sista minuterna när jag kokar pastan. Rivna morötter och paprika   ...*suck*

...peppning: o,j va´pigg jag ska bli.....måste säga det igen .. ...OJ, va´pigg jag ska bli!!!

Kommentarer:

1 Junitjej:

skriven

Här är det kyligt och lite blåsigt. Hur är vädret hos dig? ♥

2 Junitjej:

skriven

Svar till Storjägarn: Vad kul att du tycker att min design är snygg. Om du laddar upp din header-bild på denna sida, så vet jag att du kan välja storlek på den:
http://www.imageshack.se
Denna sida kan ju också vara till hjälp:
http://designadinblogg.blogg.se/1193476052_guide__lgga_in_en_ege.html

Lycka till! ♥

3 Linda Gosing:

skriven

Vilken snygg layout! Älskar kattbilden - den ser riktigt proffsig ut!

Kommentera här: