5

Bloggen 2 år!

                    image574

Två år på nätet, det trodde jag aldrig när jag började att blogga. Tänkte att det går säkert över :-) ...håller på ett tag och förresten...vad ska jag skriva?! och vem vill läsa det ?. Ska jag göra ett inlägg i veckan? ( johej, va!) Men det ena har lett till det andra, Bakning, matlagning, stickning och lärt mej lite Photoshop. Läst andras bloggar med samma intressen, blivit inspirerad. Det är ju jättekul....men som ett gift. Ett lnlägg om dagen brukar det bli...max har jag nog gjort fem inlägg på en dag....gift! 
Bloggning har kommit för att stanna, i alla fall hos mej :-) Bloggen kommer säkert att förändras allt eftersom mina intressen varierar. Undra vad man kommer att hitta på i framtiden?

.....häng på ni som vill ! Titta gärna in!  *vinkar*

Kommentarer:

1 Klara /:

skriven

Grattis till bloggen :D

2 Angelica:

skriven

Grattis till två-årsjubileet ;D

3 Eva i Halmstad:

skriven

Grattis på den stora dagen,
Eva.

4 Anonym:

skriven

Grattis, grattis! =D

5 Alma:

skriven

GRAATTTIS!!

Kommentera här: