11

Friidrotts- stickning

                      image673

Knappt har ett mästerskap slutat förrän ett annat börjar.
Ok, jag är på gång igen. Nu ska här stickas. En stickningsutmaning som behöver deltagare. Om ca två veckor börjar VM i friidrott i Valencia, Spanien. Det är ett VM på 3 dagar och säkert ska flera av er titta på det.
Samtidigt som man tittar på tv kan man sticka, eller hur?

Så här är reglerna:

Man behöver ha en blogg där man berättar/ visar hur det går med stickningen.
Man anmäler sig här på kommentarer.
Utmaningen:  Det här med siffror tyckte jag var kul :-) Det kom så många olika resultat av en sån utmaning.
Vi fortsätter på det temat. Susanna Kallur har just nu personligt rekord på 7,68 sekunder på 60 meter.
Ni får använda eran fantasi och kreativitet med dom sifforna 7 6 8 . Färger, ränder, blommor, lägga ihop talen och använda sig av det. Varsågoda! Allt är tillåtet :-)

VM i friidrott startar 7 mars 2008, då går ochså startskottet för den här utmaningen.
Ni får använda bilden hur mycket ni vill.
Välkomna!

Kommentarer:

1 Ida:

skriven

Det vore ju inte dumt. Fick ju stickat en hel del i somras. Var det inte VM då oxå....jag trr att jag ställer upp. men frågan är med vad.... fast jag har lite tid på mig att tänka eller hur =) kram

2 Eva i Halmstad:

skriven

Jag är med , men vet inte vad de blir av de, kanske ska jag sticka mina Skidskyttesockar för sjätte sjunde och åttonde gången.
Ha en go helg på dej.
Eva

3 knitmarie:

skriven

Jäpp, jag är med!

4 Gela:

skriven

Naturligtvis hänger jag oxå på! Vet inte vad ännu, men vi får väl se.

5 Pärlmudden:

skriven

får försöka hitta på något som passar.. gör just nu pulsvärmare m 6 färger på pärlor... kanske kn spara tvåan till vm-stickning...
ha en bra helg

6 LenaL:

skriven

Det låter kul! Vet nog vad jag skulle vilja göra och som verkar lagom utmanande, men nu gäller det att komma på något med siffrorna! Hm, det blir kanske en större utmaning???

7 Ida:

skriven

Jag har kommit på vad jag ska göra nu =) det tog mig en 6,7,8 dagar att lära mig magic loop så jag fortsätter på dem =) (om jag inte kan hitta garn till att göra svampmuddarna för då börjar jag på dem i stället :P) Kramis

8 Soili:

skriven

Klart som korvspad.....att man ska vara med.
Har inte kikat in hos dej på länge...här händer det saker och ting,kul.Nu ska här funderas...vad ska jag hitta på*ler*

9 Camilla:

skriven

Denna gång skall jag vara med missade skidskyttet. här kommer stickorna gå varma.

10 Eva:

skriven

Jag är med! Det här blir kul!Men vad ska jag hitta på?....
Eva i Lund

11 Eva:

skriven

Det här verkar kul. Jag hänger med.7,6,8...21= ostraffbart?
Eva i Lund

Kommentera här: