8

Tisdagstema:nyårslöfte

          nyårslöfte



Veckans tisdagstema är nyårslöfte. Nu är det så att jag har nött ut ett nyårslöfte under några år -banta. Eller som min moster säger:
 " Säg inte banta. Säg att du lägger om kosten, för din hälsa!!!!   Sååå" Jag har lagt -om- kosten -för- min -hälsa några gånger och alltid tappar man nått kilo. Nu vet jag hur man gör och kan det. 
Röker inte, så jag kommer inte sluta röka. Dricker.....knappt lönt att nämna. Jobba för världsfreden, jooo, i den lilla världen. Egentligen är alla dom där vanliga nyårslöftena förbrukade. Eller hur? Det blir nått HELT annat.

Det blir ett nytt nyårslöfte: 
Under  2009 ska jag vinna pengar. 
Hur mycket då?

....hmm......

Så här mycket ..* sträcker ut händerna åt var sitt håll*!

p.s 
alla får planka mitt nyårslöfte
d.s

 

Kommentarer:

1 emma:

skriven

Gott nytt år! Lycka till med dina löften .o)

2 Kerstin:

skriven

Smart! Lycka till med vinsterna. ;)

Gott nytt år.

3 Jules:

skriven

Fiffigt!

Jag önskar Dig ett Gott Nytt Vinstrikt År :)

4 Helena:

skriven

Vilken tjusig blogg du har.

Fina colage och en lättsam läsning.

Gott nytt år på dig.

5 morsdeka:

skriven

Åh, det var ett bra löfte! Jag plankar!!! ler



Jag ska faktiskt lägga om kosten - för hälsans skull - men det ÄR faktiskt därför. Min mage krånglar jämnt.



GOTT NYTT ÅR! KRAMEN!

6 Carina:

skriven

Lycka till med storvinsten

7 Mats:

skriven

8 Mats:

skriven

Jo det var ett tjusigt löfte - svårplankat men lockande!

Kommentera här: