0

I-landsproblemet

                   image743

skärmdump från blogg.se

Blogg.se håller på att byta plattform. Det har tagit längre tid än dom trodde att göra det. Ibland under den här tiden har jag tittat in på infosidorna som blogg.se har. Själv tycker jag att det är kul att blogga. Nu har jag sett att det finns dom som inte bara tycker det är kul...utan verkligen är beroende av bloggningen.

                                                                           .... i-landsproblem!....

Sura, arga, svordommar och annat dåååligt har skrivits på blogg.se´s kommentarer på infosidorna. Mycket tråkigt. Under dom här dagarna som flytten pågått har jag helt enkelt gjort annat. När jag kommit på nått att skriva har jag gjort det i Word och sparat det till nu, när allt är uppdaterat igen. ENKELT!

So, here we go again... :-)

Kommentera här: