1

ÅÅhh.....nej!

                     image782

Har ju lovar mej själv att jag inte ska köpa mer blommor. JAG SKA JU FLYTTA I SOMMAR ! Det blir bara bökigt, mycket att bära, jord över allt. Suck.

Ok, nu är det försent. Ingen återvändo. Fram med fröpåsarna. Nu ska det blomstra....jajjjemän...massor av blommor ska det bli. .....*aaaa* .....Måste planera. Var kring mitt lilla hyres-lägenhet-hus ska jag ha alla blommor.? Hur ska dom planteras.... i grupper? Färger? VIlka hyllor och krukor behöver jag. Klätterväxter?! JAAAAAAA..... i alla fall luktärtor, mycket luktärtor :-)
Planteringshandskar....etiketter till krukorna...montera mitt lilla växthus...

Så där....då var jag igång då.....* slår ut med armarna*

Kommentarer:

1 PerJorun:

skriven

Deilig.. kjenner lukten helt hit :-)

Kommentera här: