3

Oj,hoppsan, nu har jag blivit taggad!

Susanne Har taggat mej.

Regler:
Länka till den som har taggat dig.Berätta 7 (jag väljer 5) sanningar om dig, lite mer normala och lite mer udda saker! Tagga 7( några) andra i slutet av blogginlägget.Lägg ett meddelande i deras bloggar och ge dem besked om att de har blivit taggade.
Ok!

1. För det mesta är jag ganska lugn, men retar jag upp mej på nått. Då går jag i spinn. Som  i-landsproblemet med kakorna i ett tidigare inlägg.

2. Där väljer jag samma som Susanne
     "Mitt morgonhumör är farligt. Väck mej och ni får se.... "

3. Jag är en tävlingsmänniska, även om jag förlorar......

4. Det här tycker jag är udda för mej.....JAG STICKAR SOCKAR! Sånt gör pensionärer, tyckte jag för sju månader sedan.


5. En normal sak: chookklllaaaaa!!!!!!
    
Tallbodan

Normanova

Jennie

Mariakoden

Kommentarer:

1 Eva i Halmstad:

skriven

Stickar sockar?? Det är väl de mest normala man kan göra!!
Tycker ja ialla fall, i och försej så är ja ju pensionär, sjuk men ändå.
Ha de jättebra idag, Eva

2 syrran:

skriven

Fattar ingeting???

3 Susanne:

skriven

Tjena kompis: Tur att vi inte är på samma ställe på morgonen...

Kommentera här: