0

Där höll det på att bli galet..

...idag med posten fick jag ett kuvert från Försäkringskassa..!!!! Det ska inte komma kuvert från Försäkringskassan. Öppnar det och ser att jag ska får ersättning för sjukdagar....31 st. !!!! Hallå!
 Det är pengarna som jag inte ska ha....och inte vill jag ha dom registrerade på mitt konto....och inte vill jag ha restskatt för att Försäkringskassan skickat pengar till mej. VI MÅSTE FÖRA TILLBAKA PENGARNA TILL FÖRSÄKRINGSKASSAN. Ringer deras kundtjänst. " du är placerad i kö, du är nr 27".
-"Välkommen till Försäkringskassan" Samtidigt vänder jag på brevet och ser att det står en annan kvinnas namn på framsidan,men rätt adress......

-"Men, du!", säger jag. Jag behöver inte din hälp, nu ser jag vad som är fel. Have a nice day! Hej då!

Jag slipper restskatt!

Kommentera här: