2

Nu har dom kommit

image460

Jaaaa, då är böckerna här. "Sköna sjalar" hade en kollega med sig på jobbet, efter att ha tittat lite i den, så vill jag ochså köpa den. Den andra boken är lite mer blandat kompott, sockar, vantar, mössor
Förstår att det kommer att ta tid innan jag har påbörjar något av  projekten i böckerna. Det är inga enkla saker ( enligt  en nybörjare) som finns i böckerna.
Jag menar; det kommer att krävas flera "steg" innan nått påbörjas....

1. Bläddra i böckerna....
2. Vilka färger tycker jag om?
3. Lära mej förkortningar......bara det kommer att vara massor "steg" i sej 
4. stort eller litet
5. vill jag repa upp eller ska jag helt enkelt avstå
6. fundera på den globala uppvärmningen,det kanske blir milda vintrar framöver

...ja, ni förstår. Vi är redan 12 år fram i tiden innan jag har börjat.

Kommentarer:

1 Eva i Halmstad:

skriven

Sätt fart, du klarar de , dumt att skjuta de framför dej, de kommer att bli kallt i vinter också även om de är varmare än normalt.
O du va fina vantarna och mössan va, skulle nog jag villa göra med.
Ha de så gott i dag, Eva.

2 Gela:

skriven

Vá jag blir avundsjuk. Jag beställde ju oxå boken efter att våran gemensamma arbetskamrat visat den för oss, men min bok är restnoterad. . .

Kommentera här: