1

Måndag

Idag är det måndag och "grönsakshösten" har nu kommit  - har jag bestämt. Nu ska det bli morötter, paprika, sallad och annat grönt till maten och maten ska vara lite GI-inspirerat. Givetvis ska promenaderna återupptas igen.

Det började kanonbra. Promenerade på förmiddagen ca 40 minuter, sen blev det lunch......i kylen hade jag kvar en bit av blåbärskakan som jag bakade igår..den slank ner med lite vaniljvisp.

Banan till mellanmål.  :-)

Middag på jobbet. Hade med mej rester av korvstroganoffen och mortötter, så kom chefen med kanelbullar .....en sån slank ner ochså...

Nu sitter jag framför datorn, har just ätit en morot.....och nu äter jag glass med chokladsås.

I MORGON ....DÅ.....börjar grönsakshösten.

Kommentarer:

1 Eva i Halmstad:

skriven

Var sak har sin tid, eller...

Kommentera här: