1

Nu har jag läst den....

image497

Väninnorna och Kung Carl är läst.
Kicki du har gjort ett jättebra jobb. Boken blev bättre och bättre ju mer jag läst. Det verkar hända mycket i tidningsvärlden, men ändå är det som " ett litet samhälle". Alla har full koll på alla :-) Det här är inte sista boken du skriver, Visst det blir fler, får en känsla av minst fyra böcker till. :-) Ladda batterierna till laptopen.
Under tiden jag läste tänke jag....undra vem som ska spela Guido och vilka ska spela väninnorna ? Vilken regissör ska få jobbet att fixa så skådespelarna fixa alla dialoger snabbt och roligt?  ...vad hette han som regisserade Notting Hill? Han tror jag på! Ja, givetvis den ska spelas in på engelska.


Här kan ni köpa boken och här är Kickis blogg

......Kicki i en limmo och rödamattan i ett par designskor....

Kommentarer:

1 Linda Gosing:

skriven

Ska nog ta och beställa den trots allt... :)

Kommentera här: