9

Falska wienerbröd

image514

Kommentarer:

1 Gela:

skriven

Ser goda ut!
Tyvärr blir det ingen tårta i kväll. Den tog slut. . .inte ens jag fick smaka. . .:(

2 norman:

skriven

Hm min points calculator slog bakut så den kund ej points denna kaloristinna kaka.

3 Mamma:

skriven

Grattis på ?? års dagen.
Och grattis till mej 1 årsdagen efter benbrottet!!!

4 norman:

skriven

Alltså jag är inte mamma. Hon har "kapat" min blogg :-)

5 Gela:

skriven

Tusen tack för bullen, den var supergod!

6 Kerstin Olofsson:

skriven

Jag hittade receptet och nu kan jag baka något gott att bjuda på. Toppen!

7 Storjgägarn´:

skriven

Kerstin:
Lycka till !!

8 droppen:

skriven

Oj, så gott det där verkar, enkelt också, måste bara pröva.

9 Monica Hansen:

skriven

Huja va gott det ser ut!

Kommentera här: