4

En kreativ utmaning:

Som på många andra bloggar har jag ochså nu lagt  ut en utmaning. Känner mej kreativ och det kan bli vad som helst i presenten. Här beställt nått på internet idag som kan komma att användas till den här utmaningen.

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Jag ger en present till de tre som kommer först till min blogg med en kommentar. De tre första som svarar på min kommer att få en trevlig överraskning nån gång från nu men senast om ett år. Allt man behöver göra är att föra utmaningen vidare på sin blogg.

:-)

Kommentarer:

1 Eva i Halmstad:

skriven

Är de okej att anta din kreativa utmaning i efterhand, har redan lagt ut utmaningen på min blogg för ett tag sen?
Om de är ok.
Ha en riktigt bra dag i dag, Eva.

2 Ann-Louise:

skriven

Hej!
Vilken mysig blogg du har!
Håller med Eva i Halmstad, är det ok att vara med trots att man redan har kört utmaningen själv?
Ha en fortsatt trevlig söndag!
Kram Ann-Louise

3 Susanne:

skriven

Tänk vad denna utmaning sprider sig. HAr sett de snart överallt. Måste väl kallas för ett gott virus eller nått? Kram och ha det gott!

4 LenaL:

skriven

Vet att jag är för sen här, vill bara säga att jag tycker det är en väldigt kul idé. Brukar kolla in på din sida alltsom oftast - väldigt trevlig! - men det är tydligen några dagar sen jag var här sist.

Kommentera här: