2

Konstutmaning

Nu är det tre dagar kvar att anmäla sig till veckans utmaning "KURVOR". Information om utmaningen hittar du längre ner på bloggen. Alla är välkomna att delta - som vanligt :-)
Jag har börjat på ännu ett par sockar. Dom får rött skaft och gul/oranga fötter. Tidigare i veckan skickade jag ut en efterlysning på översättning av mönster på Baby-booties. Dom ser så coola ut. Finns det någon som har ett grundmönster till sånna här?

Igår fick jag en utmaning av Artefact......jag grunnar på den :-)

Kommentarer:

1 Lottie:

skriven

Äschdå! Jag skulle skicka dig en utmaning, men ser att du precis blivit utmanad (av Artefact). Även om det handlar om något annat, så kanske det blir lite mycket med två utmaningar!?

Fast jag utmanar dig iallafall, så får du lite nya besökare till din fina sida, om inte annat. Är man bortaboijn så... jag bodde förrsten på Bigatan när jag var liten.

;-)

2 Storjägarn´:

skriven

Oj, en till utmaning... det blir två flugor i en smäll så småningom. Oh, tack för komplimangen :-)

Kommentera här: