2

Det har kommit en kommentar:

Hej Lottie
Jag har lagt in att jag ska godkänna alla kommentarer sen jag började få spam. Sen blogg.se uppdaterade kommer inte kommentarer fram som jag godkännt, så jag kopierar in din kommentar här istället:

"Lottie ([email protected]) om Så här blev den - grytlappen

Hittade en rolig sida å tänkte på dig (inte för att jag känner dig, men Brukar ju läsa dina bloggar och tänka att jag ska vara med i konstutmaningen, men hinner aldrig...) iallafall, nåt för dig: street knitting: http://www.myspace.com/knittaplease

Allt väl! "

Har faktiskt aldrig ett nått liknade :-) Yarn Vandaler.  Riktigt fina vandaliseringar :-)
Lottie hoppas du får tid att vara med i någon av Konstutmaningarn. Det är några kvar under våren.
Storjägarn´

Kommentarer:

1 Åsa Norman:

skriven

Om du bara godkänner kommentarern aså komemr dom in av sig själa, då behöver du inte "skriva in dom ju".

2 å:

skriven

Men varför kom min in på en gång?

Kommentera här: