0

Idag är det varmare -8 gr...

... och genast börjar "frönerven" att röra på sig. Till helgen ska jag till IKEA Haparanda.....jag upprepar
_"IKEEEAAA A HAPARANNNDAA"
Nu är det min tur att fara dit , stället som alla pratar om.. Igår tittade jag igenom katalogen på nätet och visst hittade jag saker som kommer att inhandlas, bl a Beta blomvagn 49 kr. Ett fat på hjul som man lätt flyttar stora krukor med. Perfekt ! Det blir några sånna. På morgonen har jag sorterat ut saker från förrådet och fraktat det till Röda Korset, nu rymms det mer saker som jag kan köpa på IKEA.
Mitt växthus i plast, köpt på Rusta,  finns i en påse där i förrådet. Om några veckor ska den monteras ihop. Den kommer att stå på fönserkarmen och halva köksbordet. Slukar många frösådder.
Nu sitter jag och tittar i senaste Allers Trädgård. Man blir så sugen att börja med fröna, men jag ska vänta.......

Kommentera här: