0

Sitter inte helt sysslolös

...syns inte så mycket här på bloggen just nu i dagarna och kanske en vecka framåt.

Uppdateringar:
Dolly ......lite sur...får klia henne på huvudet när hon ska få mat. Skottar lite snö åt Dollys husse och matte. Igår kom det fjuttiga 4 cm snö.

Klurar ut varför den ganska nya diskmaskinen inte diskar, fast jag hör att vattnet spolas in och tömms. Har rengjort filtret som var rent ! kollat "armen" , flyttat om porslinet i maskinen. Tryckt på knappar.

Pappas värmluftspump på väggen som är ny, blinkar grönt/ rött och blåser kallt. Jaha, vad är fel på den då?. Slå av slå på öppna dörren och lyssna, slår av och på igen. Det kommer varmluft. BRAA!

Vattnar blommorna och kollar jorden med en "blompinne". Den ska jag blogga om senare.

Är hos mormor och äter rester av julskinkan

Promenader med min moster.

Stickar på ett par sockar

Snart åkter jag hem till Piteå över dagen. Kolla blommor och post.

ikväll är det loppis här i boijn

OK, så mycket har jag inte att göra egentligen, men det är ganska skönt. Det kanske blir mycket efter nyår.




Kommentera här: