1

Jaha, så var vi där...

image359

Nu har det börjat tjorva igen!!!  Kommer ni ihåg i oktober när jag skulle få digital-tv, det tog17 dagar innan jag fick digital-tv. ( nu kan jag inte länka ?!, kolla i arkivet)
Idag har digitalboxen "låst sig" och det tar ca 5 arbetsdagar innan jag får en ny box. Killen på kundtjänst ordnade så jag kan se kanalerna i alla fall. Hålet i väggen är "öppen"!!! Behövs det en box då?
Vi får se var det här slutar. Hur många tror att jag har en box om fem dagar ? Hur många tror att det kommer att fungera på en gång?

Kommentarer:

1 Morbror Jan:

skriven

Jag tror att den nya boxen kommer första vardagen efter nästkommande dubbelhelg, infaller dubbelhelgen mitt i veckan så kommer den att levereras andra vardagen efter nästkommande veckoslut.
Infaller veckoslutet i slutet av månaden så kommer boxen första vardagen
därefter kommande jämn vecka.

Kommentera här: