0

då har digital tv kommit till mej

Så äntligen fick jag digitalboxen.

tv

Hämtade ut den på COOP , kom hem monterade ihop alla sladdar och boxen. Gick hur smidigt som helst. Sen är det BARA att ställa in kanalerna. Visst, kolla på tv:n

kanaler

Hur många kanaler ser du där? Visst står det Färdig på bilden?
Ok,jag lämnade den så medans jag for på akvarellkursen. Den kanske behöver ..."känna in sig"
Senare när jag kom hem tog jag hjälp av en granne, som hade fått in alla kanaler. Han hittade inte heller något fel. Då blev jag putt på maskinen.Drog ur sladden.

Nu på morgonen har jag suttit i telefonkö i 35 min innan jag kom fram till kundtjänst.
 "Då är det fel på antennkabeln, byt den!"
Ok, köpte ny antennkabel, funkar ändå inte. Inga kanaler på tv. Sitter i telefonkö i 25 minuter innan jag kommer fram till kundtjänst andra gången. Vi gick igenom alla sladdar, omstart, nollställning, kanalsökning. INGA KANALER!

Nu är boxen felanmäld och det kommer hit en reparatör!

Det är som vanligt !

Kommentera här: