0

Kyrkmarknad

I helgen har det varit kyrkmarkand i Öjebyn. Ungefär 50 knaller från trakten ställde  ut sina handgjorda saker. Mest stickade vantar, mössor, handledsvärmare och strumpor, så det märktes att stickning är i ropet just nu. Solen tittade fram igen. Det var ett tag sedan, då passade jag på att ta lite mobilbiler på kyrkstugorna på väg till bilen.
Nu hade jag förberett ett montage med PhotoShop, gissa om jag lyckas lägga upp det på bloggen.
Nej då!
Att det är så svårt med det där programmet. Är det någon som enkelt kan arbeta med PhotoShop?


1

Hur nära får två stugor stå varandra? Öppnar man fönstret i bruna stugan kan man nästan knacka på hos grannen.

3


Hallen är ju inte stor och trappan var otroligt brant att gå i. När jag gick ner rymdes inte hela foten på trappsteget. Kan inte ha varit lätt för äldre att bo i dom har stugorna. Ledstången till vänster är ny, den är pluggad in i väggen.

4

 Otroligt smal väg mellan husen. I bakgrunden syns Öjeby Kyrka

5

Här hittade jag den gulligaste stugan. Kan det vara ett rum totalt ?

Kommentera här: