1

Kolla in det här....ett vardagsproblem ur världen!!

I ungefär två veckor har jag letat en bra kalender för 2007. Jag har letat på bokhandlar, Åhlens, stormarknader.....och ingenstans hittar jag en bra kalender som är modern. Dom jag har hittat passade jättebra på -70-talet, när allt var samma. Vardagen ser inte ut så idag, men almanacktillverkarna verkar inte ha hängt med på det.
Imorse surfade jag runt på bloggar och hamnade på Pysselpinglans blogg. Hon bloggar att hon haft samma problem som jag. Hittar ingen bra almanacka!!!! Berättar det för sin man och han GÖR en almanacka åt henne. Han har nu försäljning av personliga almanackor som man designar själv. Jippie!!
Jag har beställt två. En blir en julklapp till syrran. Den har hon fått designa själv, så hon vet vad hon får i julklapp  :-)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hm alltså då vet ju alla vad Eva ska få ;-)

Kommentera här: